همه ما داستان ادم و حوا را خوانده یا شنیده ایم/ به نوعی این داستان را بایستی به صورت روحانی نه جسمانی
دید / یعنی ادم را بخش مذکر درون و حوا را بخش مونث درون دید / یعنی مردان و زنانی که در
روی کره زمین زندگی میکنند هر دو مثل هم هستند / یعنی هر انسانی هم مذکر است و هم مونث /یعنی هر مرد
در حالی که خصوصیات مردانه اش اشکار است / وجه پنهانی دارد که احساسات و عواطف روان زنانگی
اوست که پنهان است / و بر عکس زنان بخش عواطف انان اشکار است و بخش عقل وتعقل انها که مربوط به
روان مردانگی انها است پنهان است / و در این دنیا هم مرد و هم زن در به در به دنبال نیمه گمشده اش در
جهره این زن یا ان مرد می گردند / یعنی در حالی که من و تو مرد و زن هستیم / یک وجه اشکار ما درحال
کار است و ما بایستی وجه دیگر خود را شناسایی کنیم و انرا به کار گیریم / یعنی وجه بیرونی مرد که تعقل و
قدرت و منطق وووو است / وجهی دیگری دارد که بسیار لطیف است / که حتی از برگ گل لطیف تر /گلی
سرخ در درون تمامی مردان است که در انتظار ظهور بسر میبرد / که با ظهور خود محبت وعشق ومهربانی
وصلح و دوستی ووووو را به ظهور میرساند واین نیمه گمشده همه مردان است که به اشتباه در چهره زنان
بیرونی میگردند و هیچگاه نمی توانند پیدا کنند / وجه اشکار زنان لطافتی است از عشق و محبت و عواطف
وصلح و دوستی ووووو / ولی زن هم در درون خودش قدرتی نهفته از عقل و دانایی وحکمتی بی پایان دارد
که می تواند با تکیه بر این نیمه گمشده اش / احتیاج به هیچ مردی نداشته باشد / یعنی نیمه گمشده زنان در چهره هیج مردی نیست /انچه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد / پس هر مرد و هر زن بایستی
خود را بشناسند / وقتی نادان بر خودیم مجبوریم که نیمه گمشده خودمان را در بیرون از خودمان در سیمای
این مرد یا این زن بیابیم و اکثریت ما در این دنیا به خاطر جهل مان سرگردانیم / هر بار که به وصالی رسیدیم
دیدیم او ان نیست / وباز به دنبال کسی دیگر راه افتادیم و باز و باز و .
داستان ادم و حوا/ یک داستان نیست / بلکه یک نمودی از درون تمامی انساهاست که میخواهد من و تو با بخش های
نهفته درون روبرو شویم و ازدواج و وحدت درونی را با اتحاد این دو بخش /تجربه کنیم تا ان اتفاق که ابستنی
ماست روی دهد / میبینید که مردان هم توانایی باردار شدن در درون انها هست / و انسان بعد از این
بارداری متولد خواهد شد .پاینده باشید.
کلمات کلیدی: